Exerciții împotriva durerilor de genunchi


exerciții împotriva durerilor de genunchi

Ai dureri de genunchi? Descoperă câteva exerciţii care ameliorează aceste dureri şi nu-ţi pun în pericol genunchii!

exerciții împotriva durerilor de genunchi

Majoritatea exerciţiilor pun o presiune mult prea mare pe genunchi, lucru care nu este deloc de dorit atunci când ai dureri de genunchi. Dar, asta nu înseamnă că trebuie să renunţi de tot la mişcare, ci doar să găseşti exerciţiile potrivite care te ajută în această situaţie şi nu îţi înrăutăţesc cu nimic problema, deoarece nu pun presiune pe genunchi.

exerciții împotriva durerilor de genunchi

Exerciţiile de mai jos pe care le poţi face în siguranţă au un impact foarte mic asupra exerciții împotriva durerilor de genunchi, dar în acelaşi timp vor lucra musculatura din jurul genunchilor, ameliorând durerile. Iată cele mai bune exerciţii dacă ai dureri de genunchi pe care le poţi face în seturi de câte 15 mişcări: Exerciţiul nr. Trebuie să fii foarte atentă ca genunchiul stâng de la piciorul care rămîne pe loc să nu depăşească linia vârfului de la picior în timp ce execuţi fandarea, iar cel din spate să nu lovească suprafaţa.

exerciții împotriva durerilor de genunchi

Se repetă această mişcare alternativ pentru fiecare picior, lent, în seturi de câte 15 repetări. Dacă simţi o presiune mai mare pe genunchi atunci limitează-te la un singur set de exerciţii.

  1. De aceea, la sfârşitul zilei mulţi dintre noi ne confruntăm cu o senzaţie neplăcută de disconfort şi slăbiciune la nivelul acestor articulaţii.
  2. Totul despre artrita genunchiului - Simptome, tipuri, tratament | profidemo.ro
  3. Dureri de genunchi? Iată ce exerciţii fizice poţi să faci! - CSID: Ce se întâmplă Doctore?
  4. 4 exercitii simple pentru cei cu gonartroza, pe care le poti face acasa
  5. Exercitii pentru durerile de genunchi Exercitii pentru durerile de genunchi Femeile spre deosebire de barbati sunt mai predispuse la aparitia acestor dureri.